Nu är fascisterna inbjudna till Sverige –SDU bjuder in La Destra-

Att vi har ett gäng rasister i riksdagen är väl inget som överraskar. Men att sedan dessa skulle bjuda in fascister från Italien till Sverige är kanske inte heller så överraskande. Men det som överraskar är att de fortfarande förnekar att de är rasister :)

SD och La Destra är som som Piff och Puff , de är lika som bär fast den ena är dummare än den andra. Det enda problemet är att jag har ingen aning om vem som är dummare SD eller La Destra. Nej Nej Nej jag tar tillbaka det! Jag gillade ju Piff och Puff som liten, inte skall jag förstöra dessa fina karaktärer och jämföra dem med ett gäng rasister.


Innan Sverigedemokraterna kom in i riksdagen så kallades de gång på gång för ett främlingsfientligt parti. Men efter intåget så kan man inte längre kalla de för det de är, utan man får ställa fråga är de främlingsfientliga? Så är det i media, SD är inte längre främlingsfientliga för att de är folkvalda.


Jag börjar oroa mig för utvecklingen i Europa och framför allt Sverige, att man ser Sverigedemokraterna som vilket annat parti som helst är skrämmande. De får en respekt de inte skall ha, de får ett stöd de inte skall ha och de får ett utrymme de inte skall ha. Men ändå får de allt. Hitler och Mussolini fick samma utrymme men då visste man inte vad som komma skall. När jag gick i skolan så frågade våran historia lärare varför det är viktigt med att lära sig historia? Svaret var; man skall ta lärdom av historien, så att man inte begår samma misstag i framtiden.


Vad händer i Europa just nu? Extremhögern utvidgas allt mer, dag för dag får dem mer och mer utrymme, vi har hatbrott som sker dagligen i Europa. Väckarklockan borde har varit när den Norska Terroristen samt rasisten och anhängare av både SD och LA Destra gick runt och avrättade oskyldiga människor. MEN NEJ!! SD SYNS och HÖRS LIKA MYCKET!!! Vi kanske måste se ett nytt koncentrationsläger flera Breiviks för att göra något. För inte har vi tagit lärdom av historien?


För övrigt så anser jag att Sverigedemokraterna, La Destra och Breivik är samma skit!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0