Jorden går under!!!

Nu har han gjort det igen, Harold Camping spår att jorden går under den 21 oktober 2011!!! Då vill jag ta tiden att säga saker som jag inte sagt förut. JAG HAT*R DIG JIMMIE ÅKESSON och din äckliga inavelsvän Björn Söder. Samtidigt vill jag också tacka alla människor som älskar sina medmänniskor, oavsett ras, religion, sexuell läggning och hudfärg. Jag älskar alla som älskar mångfald!!!!

Fast helt seriöst så tror jag att jorden kommer att bestå, jag tror nämligen att Sverigedemokraterna går under långt innan. Men det återstår att se...

För övrigt så anser jag att Sverigedemokraterna och Breivik är samma skit!!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

sv: det går faktiskt att göra det, Life och hälsokost och vissa vanliga mataffärer har den :)

2011-10-16 @ 20:26:53
Postat av: Fenrisulv

det här var den fjantigaste blogg jag sett.. men det är ju alltid roligt med lite komisk smörja såhär på morgonen

2012-04-02 @ 08:28:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0