Lars Vilks och Yttrandefrihet


Kommentarer
Postat av: Nilas

Ett inlägg helt utan substans som saknar både självinsikt, självkritik och motargument.



Om jag ritar Jesus som bög, får jag väl göra det? Om jag vill rita Muhammed som pedofil, får jag väl göra det också?

2010-05-18 @ 14:31:26
Postat av: Nilas

Tillägg: tror du att det är en slump att det kommer upp sådana här Facebook-grupper? (se länktips)



"Everybody draw a Muhammed-day"



Postat av: Svarten

Om du tycker att din blogg hör hemma på länklistan "Muslimer som bloggar" http://tinyurl.com/cdb4dh lägger jag till den. Svara gärna på min blogg.

2010-05-18 @ 15:30:46
URL: http://svarten.blogspot.com/
Postat av: Johan

@Nilas

Självklart får du, men det om något är väl jävligt substanslöst, att provocera för provokationens skull? Det är sådant som urvattnar vår yttrandefrihet!

Bara för att man får så måste man inte.

2010-05-19 @ 08:37:59
Postat av: Linnéa

@Nilas.

Det är sådana som du som gör mig mörkrädd och får mig att vilja sterilisera mig.

2010-05-19 @ 15:17:41
Postat av: Svennebanan

@Nilas



Do what thou wilt shall be the whole of the law. Just remember, no one likes an asshole.

2010-05-19 @ 21:02:44
Postat av: Mvh Katoliken

Svar till Nilas: Det du säger stämmer ju inte alls, killen lägger fram sin åsikt och motiverar den.. Och drar parareller och ger exempel..



Håller med dig (bloggare). De riktiga grunderna till stödet för Lars Vilks har inget att göra med yttrandefrihet utan med antiislamiskm

2010-08-10 @ 02:20:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0