Comeback- Hell Yeah

I går var en av Jimmie Åkessons värsta dagar, eller som han själv uttryckte det "Det här är en av de värsta dagarna i mitt liv, inte bara politisk utan också personligt" inte helt oväntat så var det en av de bättre dagarna i mitt liv inte bara politiskt men också personligt.
 
Jag har länge kämpat emot Sverigedemokraterna, bloggat, vloggat, twittrat, hållit tal, varit med på tv sända debatter you name it. Senaste året har jag dessvärre tappat hoppet. SD bara växte och växte. Senaste mätningen så hade de 11,2%, tredje största parti! Det är klart att man tappar energin, lusten och viljan att kämpa vidare. När skall detta vända tänkte jag?
 
Jag kunde acceptera att det finns en del idioter där ute som röstade på SD men att dessa idioter skulle bli mer och mer och sprida sig 1000 gånger snabbare än Svininfluensan och Herpes tillsammans, hade jag aldrig trott. Men det hände och det fick mig att deppa och ge mina fingrar permission från keyboarden. Stoppa läsa förste delen i GP, sluta surfa mig in på DN.se. Bara ta en time-out kanske till och med GE UPP.
 
Men så kom det som en skänk från ovan, från ingenstans så kom det jag behövde. Jag måste tacka expressen för påfyllningen av mitt bränsle, det kom i rättan tid, jag var på väg att ge upp allt jag och så många andra har kämpat för. Det här var det jag behövde, så länge jag andas skall jag kämpa för att ta bort varenda liten cancercell som har kommit in i Riksdagen sedan 19sep 2010. MIN MÅLMEDVETENHET HAR ALDRIG VARIT STÖRRE ÄN VAD DEN ÄR IDAG!
 
Rasisterna skall ut ur riksdagen. JA DE ÄR RASISTER OCH INGET ANNAT. En vacker dag kommer sanningen fram precis som en "vis" Sverigedemokrat sa en gång i tiden ”Sanningen kommer alltid fram”.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0