Jimmie Åkesson du har mitt fulla stöd

Jag beklagar att du har haft en av dina värsta dagar i ditt liv. Det måste ha kommit som en chock för dig att dina partimedlemmar har rasistiska åsikter. Jag gick igenom samma fas som du går igenom, när jag var ett barn, med alla SDs reklamblad som spred hat och ilska via posten och flygblad på bilar mm.

Jag vet exakt vad du går igenom, du känner dig chockad, mörkrädd över att det finns sådana åsikter inom din närmsta krets. För mig var det så i alla fall, att veta att jag har rasister som är nära mig, så nära mig att de sätter fast flygblad bakom vindrutan, utan att jag ens såg hen eller dem. Men Jimmie för dig måste det vara ännu tuffare! De närmast dig har ju även skev kvinnosyn, där de kallar folk för horor, puttar på unga oskyldiga flickor. Det gick inte jag igenom och jag hoppas att du har kraften att ta dig igenom denna svåra tid som komma skall.

Jag stödjer dig Jimmie Åkesson för jag vet vad du går igenom. Chocken kommer inte lägga sig än, du kommer att inse att det inte bara är de tre fånen i din närmsta krets som är rasister och ser kvinnor som andra klassens invånare. Nej du Jimmie med tiden kommer du att inse att sådana människor finns det gott om, de är fler än man skulle önska att de var.

Jimmie Åkesson, jag är givetvis 100% säker på att du som jag inte stödjer rasism, att du har en bra kvinnosyn, ni har ju ett fåtal kvinnor i ”truppen”. Stackars dessa kvinnor de måste ju vara lika chockade som du att det finns nedvärderande åsikter om kvinnor. Hoppas att du ordnar med krisgrupper för kvinnorna inom SD det behöver de.
 
Jimmie vid tidigare tillfällen har jag hört att ni inte har så många kvinnor som representerar er pga av rädsla. Men nu när Erik Almqvist är borta så kanske ni kan öka antalet kvinnor markant. 
 
Behöver du råd och tips så är det bara att höra av dig eller droppa en kommentar. Puss & kram Mehdi Moghimian

Kommentarer
Postat av: Feah

Awesome!

2012-11-15 @ 16:42:30
Postat av: Eva Antillace

Mycket bra skrivet. Jag bloggar också, men jag uttrycker min satir i bildform hellre än ord. Titta gärna in!

2014-02-16 @ 16:50:13
URL: http://www.antirassan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0